Оновлена антиблокувальна система Motion Track порівнює інформацію про положення мотоцикла зі швидкістю переднього й заднього коліс. Це дозволяє активувати ABS не лише на прямих ділянках дороги, а й під час нахилу мотоцикла.
Примітка. Система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. Завжди їдьте на безпечній швидкості відповідно до дорожніх і погодних умов, зокрема на поворотах.
Селектор режимів руху Suzuki (SDMS)
Селектор режимів руху Suzuki — це система, що дає змогу водієві обирати між трьох режимів вихідної потужності (A, B і C).
Система контролю тяги
Оновлена система контролю тяги дає змогу пілотові контролювати мотоцикл більш впевнено в різних умовах і відчувати менше стресу й утоми. Функцію контролю тяги розширено, тепер вона включає три режими й режим «ВИМК.» для різних дорожніх умов або адаптації до стилю водіння пілота. Система контролю тяги постійно контролює швидкість переднього й заднього колеса, положення дросельної заслінки, колінвала й коробки передач. У разі виявлення пробуксовування система швидко коригує вихідну потужність через регулювання кута випередження запалювання та подачі повітря.
Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою в різних умовах і не може попередити втрату зчеплення з дорогою через надмірну швидкість під час проходження поворотів або гальмування, а також не контролює тягове зусилля переднього колеса.
Світлодіодна фара й габаритні вогні
Вертикально розташований блок фар унікальної прямокутної форми. Головна фара яскраво освітлює поверхню дороги й узбіччя та забезпечує відмінну видимість. Блок фар має малу масу й завдяки цьому досягається відмінний баланс відносно загальної маси мотоцикла.