З’ЯВИВСЯ НОВИЙ FIAT 500: НАСТАВ ЧАС ДІЯТИ В ІМ’Я КРАЩОГО МАЙБУТНЬОГО

07.03.2020

«Прийшов час вжити заходів для створення кращого майбутнього». Планета Земля переживає дуже делікатний момент, унікальний у своїй історії. Ми всі покликані діяти, щоб створити краще майбутнє. Fiat приймає виклик і виводить в поле свою сімейну коштовність – 500. Тому що 500 завжди йшов в ногу з часом і приймає зміни, коли змінюються соціальні потреби.

В Мілані в якості світової прем’єри був представлений Новий 500, перший автомобіль FCA, виконаний повністю електричним, який змінить правила в світі транспортних засобів з нульовим рівнем викидів.

Щоб уявити майбутнє 500, бренд Fiat почав з того, що зробило його тим, чим він є сьогодні. Так було для першого покоління, яке в шістдесяті роки дало людям мобільність і свободу. 500 став справжньою новинкою і зарекомендував себе як улюблений бренд. Автомобіль, який завжди на гребені хвилі і який з моменту свого створення 63 роки тому зумів утвердитися як символ.

З другим поколінням, запущеним в 2007 році, Fiat 500 ввів в світ міських автомобілів концепцію спокою і чарівності, ставши символом моди і стилю, який підкорив світ з Італії. Модель, яка за останні тринадцять років надихала художників, музикантів, знаходиться в постійному розвитку і була вироблена в більш, ніж 30 спеціальних серіях.

Тепер, у 2020 році, настає нова ера, і настав час Fiat 500 використати всю свою популярність, щоб надихнути на зміни та стати частиною рішення.

Коли мобільність покликана бути все більш стійкою, підключеною і автономною, з усе більш строгими правилами, Fiat 500 знову вступає в гру зі своїм третім поколінням, приносячи з собою дизайн і задоволення від водіння: мова йде не про звичайну революцію, але про «перевтілення» духу, про те, що може надихнути на оновлення. Для справжньої революції, насправді, норм і правил недостатньо, потрібно щось знакове і красиве: новий Fiat 500.

Шлях змін не робиться поодинці. Нам потрібні такі ж діяльні партнери, які хочуть брати участь в поліпшенні планети, поділяючи спільні цінності та цілі. Леонардо Ді Капріо прийняв проект нового Fiat 500. Світова зірка, який понад двадцять років особисто брав участь у захисті Землі, став прихильником бачення нового електричного міського автомобіля та у відео «All-in» запрошує всіх внести свій внесок, як це зробив бренд Fiat з своїм 500.

Цей підхід підтримують і інші учасники – Giorgio Armani, Bvlgari e Kartell – три компанії-лідери «Made in Italy», які разом з брендом Fiat створили стратегію, в якій стійкість поєднується з перевагою ноу-хау, креативності та інновацій. Так народилися One-offs, три унікальних і ексклюзивних зразка нового Fiat 500. Щоб створити їх з Armani, Bvlgari і Kartell, ми почали з цінностей легендарного 500, найвідомішого міського автомобіля Fiat в світі, з цінностей, які відрізняють третє покоління. Об’єднавши їх між собою, були створені три унікальних зразки Нового 500, які відрізняються стилем, креативністю та майстерністю.

Справжні шедеври італійської винахідливості, схожі на витвір мистецтва, були створені з єдиною метою – використовувати більш екологічні, натуральні і перероблені матеріали.

План благодійних аукціонів є частиною цієї стратегії, спрямованої на поліпшення планети: виручка від продажу трьох унікальних копій 500 Giorgio Armani, B.500 “NEVER TOO MUCH” Bvlgari і 500 Kartell буде передана до однієї з екологічних організацій Леонардо ді Капріо.

 

Три істотні моменти: запас ходу, зарядка і водіння

Щоб розробити новий 500, інженери почали з чистого аркуша, який дозволив їм подбати про будь-який аспект з максимальною увагою і вибрати кращі рішення.

Запас ходу і час зарядження акумулятора – ось два важливіших питання для клієнтів. Запас ходу Нового 500 становить до 320 км в циклі WLTP завдяки літій-іонним батареям потужністю 42 кВт/год..

Для оптимізації часу зарядження Новий 500 оснащений системою швидкого зарядження потужністю 85 кВт, яка дозволяє заряджати акумулятор за дуже короткий час. Наприклад, для запасу енергії, достатньої, щоб проїхати 50 кілометрів – більше, ніж необхідно в середньому щоденному використанні – це займає всього 5 хвилин. І завжди, завдяки пристрою для швидкого зарядження, ви можете зарядити 80% батареї всього за 35 хвилин. Роз’єм «Combo 2», розташований на задній правій стороні автомобіля підключає пристрій для швидкого зарядження, який дозволяє заряджати як змінним, так і постійним струмом.

Крім того, було вирішено запропонувати рішення також для зарядження у себе вдома. Випуск нової версії 500 включає в себе Easy WallboxTM, систему домашнього зарядження, яка дозволяє підключатися до звичайної домашньої розетки. Вона була розроблена компанією ENGIE EPS виключно для FCA і буде продаватися в Європі компанією Mopar в зв’язку з запуском моделі. Це рішення «підключи і заряджай», просте, доступне і легко кероване через Bluetooth, яке – без необхідності будь-якого втручання з боку спеціалізованого персоналу – дозволяє вам відразу ж зарядити свій 500 у себе дома зарядною потужністю до 2, 3 кВт. Крім того, Easy WallboxTM вже налаштований на підвищення потужності до 7,4 кВт, що дозволяє виконати повне зарядження в домашніх умовах всього за 6 годин. Модель також оснащена кабелем «Mode 3», який дозволяє виконувати як домашнє зарядження з Easy WallboxTM, так і через мережу загального користування, до 11 кВт.

Новий 500 оснащений трьома режимами водіння: Normal, Range і Sherpa, які вибираються в залежності від стилю водіння.

Зокрема, режим Sherpa дозволяє водієві дістатися до пункту призначення шляхом оптимізації доступних ресурсів. Режим водіння Sherpa впливає на кілька елементів, щоб максимально знизити енергоспоживання автомобіля, щоб точно вистачило досягти мети, встановленої на навігаторі, або найближчої зарядної станції. Подібно «гімалайському шерпу», який контролює всю експедицію і направляє її до місця призначення, цей режим руху впливає на різні параметри: максимальна швидкість обмежена до 80 км/год; відгук на акселератор, щоб знизити споживання енергії, і відключення системи кондиціонування повітря і сидінь з підігрівом (з можливістю для водія включити їх в будь-який момент).

Режим «Normal» – це режим, який максимально зближує з автомобілем із звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Режим «Range», з іншого боку, активує функцію «one pedal drive». Вибравши цей режим водіння, водій може управляти новим 500 практично тільки педаллю акселератора. Дійсно, при відпусканні її ступінь уповільнення набагато вище, ніж те, що відбувається зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Майже як якби втрутилося гальмо. У будь-якому випадку, необхідно натиснути на педаль гальма, щоб досягти повної зупинки. Проте, при щоденному використанні і великий практиці можна рухатися, використовуючи тільки педаль акселератора.

Двигун має потужність 87 кВт, що дозволяє розвивати максимальну швидкість 150 км/год (самообмеження) і розгін за 9,0 секунд з 0 до 100 км/год і 3,1 секунди від 0 до 50 км/ч.

Автономне водіння 2-го рівня та можливості підключення

Але автомобіль майбутнього – це не тільки міський електричний автомобіль, він робить ще один крок: він буквально переходить на новий рівень, пропонуючи – перший автомобіль в своєму сегменті – автономне водіння 2-го рівня і привносячи в міську мобільність все пов’язані з цим переваги.

Технологія моніторингу з передньою камерою контролює уздовж і поперек все, що є навколо автомобіля: система iACC (Інтелектуальний адаптивний круїз-контроль) гальмує або прискорює, звертаючи увагу на все: автомобілі, велосипедисти, пішоходи. Lane Centering утримує автомобіль в центрі смуги при правильній ідентифікації розділових ліній.

У той же час система Intelligent Speed Assist зчитує обмеження швидкості і рекомендує водію встановити їх, тоді як система Urban Blind Spot за допомогою ультразвукових датчиків перевіряє сліпі зони і попереджає трикутним світловим сигналом – який з’являється на бічному дзеркалі – якщо є перешкоди. Увага за допомогою попереджень на дисплеї радить вам зупинитися і зробити перерву, коли ви втомилися. Нарешті, 360-градусні датчики забезпечують огляд зверху як з безпілотника під час паркування і при найскладніших маневрах.

Третє покоління 500 – це перший автомобіль FCA, оснащений новою інформаційно-розважальною системою UConnect 5 п’ятого покоління, підключеною платформою, створеною для майбутнього, з екраном 10,25 дюйма. Розроблена з метою надання клієнту повністю оновленого призначеного для користувача інтерфейсу, FCA використовує просту, інтуїтивно зрозумілу і неймовірно індивідуально налаштовану операційну систему Android Auto. Наприклад, ви можете налаштувати відображення функцій і додатків за допомогою віджетів. Apple CarPlay вже доступний по бездротовій мережі. Система також готова запропонувати такі ж функціональні можливості і для Android Auto.

Таким чином, New 500 пропонує ідеальну інтеграцію з вашим смартфоном, пропонуючи сенсорний екран високої чіткості, з горизонтальним розвитком, який прекрасно вписується в приладову панель автомобіля.

Uconnect 5 у поєднанні з модулем Telematic Box на додаток до можливості обов’язкової функції екстреного виклику пропонує ряд інноваційних послуг підключення для клієнта:

  • My Assistant: система допомоги, яка дозволяє клієнту розмовляти з помічником, робити запити в разі поломки і отримувати підтримку для вирішення будь-яких проблем. Клієнт також отримає звіт по електронній пошті, який дозволить йому перевірити поточний стан автомобіля.
  • My Remote: дозволяє клієнту перевіряти рівень зарядження акумулятора зі смартфона; планувати зарядження автомобіля в найбільш зручні тимчасові інтервали; знати точне місцезнаходження автомобіля; замикати і відкривати двері; вмикати і вимикати світло і програмувати систему кондиціонування.
  • My Car: перевірка стану вашого автомобіля, з негайною перевіркою різних параметрів, від тиску в шинах до планового ТО.
  • My Navigation: через мобільний додаток ви можете відправити пункт призначення на навігатор автомобіля, визначити маршрут, перевірити умови руху, погоду на шляху проходження і пости контролю швидкості; Крім того, можна переглядати станції зарядження, розташовані якомога ближче до автомобіля, графічно визначаючи на картах ті точки, які можна досягти з наявним зарядом акумулятора. Карти завжди будуть оновлюватися завдяки оновленню по бездротовому зв’язку.
  • My Wi-Fi: справжня гаряча точка, яка одночасно підключає до мережі до 8 електронних пристроїв, як якщо б ви були у себе вдома. My Wi-Fi також дозволяє вам спілкуватися з вашим автомобілем завдяки технології голосової допомоги Amazon Alexa, лідера галузі.
  • My Theft Assistance: завдяки цій послузі клієнт негайно отримує повідомлення, якщо автомобіль викрадено. Коли крадіжка буде підтверджена правоохоронними органами, служба підтримки безпеки клієнтів забезпечить допомогу для її виявлення.

Таким чином, новий 500 відмінно підключений: він спілкується з водієм всередині і зовні автомобіля, дозволяє заздалегідь встановити маршрут навігації і кондиціонувати повітря до вашого прибуття. А як тільки ви відкриєте автомобіль, ваш мобільний телефон буде підключений всього за 5 секунд, і вам більше не потрібно буде використовувати кабель для зарядження.

У стартовій версії також є система взаємодії Natural Language з розширеним розпізнаванням голосу, яка дозволяє спілкуватися з автомобілем, перевіряючи параметри, налаштовуючи кондиціонер і вибираючи улюблену музику.

Стиль і дизайн

Також і в плані стилю, Новий 500 інтерпретує майбутню мобільність по-італійськи, з’єднавши велику спадщину двох попередніх поколінь. Тому ми ніколи не повинні забувати, що Новий 500 – це завжди він же, культовий міський автомобіль з такими ж стилістичними пропорціями і чистим дизайном, знак нашого часу. Класичний, крутий і сильний з 63-річною історією. Проектуючи його, Центр стилю Fiat працював над чистотою знаків і узгодженістю мови, щоб визначити лінії третього покоління: істотні, розвинені, більш звивисті і елегантні, хоча і компактні, сформовані в більш пропорційною налаштування нового шасі. Це робить обсяги привабливими, даючи відчуття підвищеної стабільності і присутності в просторі.

Іншою вимогою було негайно позначити нову модель спеціальним логотипом 500, який вперше з’являється в центрі переднього щитка, замість логотипу Fiat. З заднього боку, існуючий логотип 500 зберігає свою спадкоємність з минулим, перетворюючись в електричну версію: він прикрашений і відрізняється контуром «Light Blue», останній нуль змінюється на «E» з грою дизайну і кольору.

Новий 500 має всі елементи стилю, тільки тихіше, чистіше і чіткіше. Передня частина вертикальна, як у версії 1957 року народження, що робить її більш чітко, майже зверненою до дороги, і підкреслює динамічне відчуття профілю. Розділова лінія першого покоління відділяла капот від круглих фар, в той час як сьогодні цей поділ було перероблено, розділяючи модульну еліптичну фару вією на капоті. Трохи більше еліптичні, як і раніше культові передні фари технологічні і сучасні, завдяки чому вони виглядають більш привабливо, а дверна ручка, повністю врівень з поверхнею, має отвір для електричного відкривання. Автомобіль із посмішкою, який навіть в третьому поколінні не втрачає свій «безтурботний» вид, який відображає передня частина.

Той же творчий дух також відбивається в формах. Нова платформа надала 500-му третього покоління неймовірну зовнішність: він на 6 см ширше і на 6 см довший, колісна база була збільшена на 2 см, а колеса стали більше і далі один від одного, що надає йому ще більшу індивідуальність і більше комфорту , незважаючи на те, що його довжина залишається менше чотирьох метрів.

Усередині електричний 500 представляє себе абсолютно новим і елегантним, з чіткими посиланнями на елементи, присутні в першому поколінні. Подібно дизайнеру інтер’єру, дизайнерський центр Centro Stile обставив інтер’єри, ефективно розподіляючи розміри в ім’я формальної простоти, естетичної чистоти і візуальної чіткості, про що свідчать широка і витончена передня панель і модульні рішення для зберігання речей між двома передніми сидіннями, де раніше була встановлена коробка передач, що значно покращує сприйняття комфорту. Набагато більше місця за спиною і для ніг, а плоска підлога дозволяє розміщувати літієві батареї, не впливаючи на ємність багажника, яка залишається незмінною. В результаті вийшло доглянуте, суворе і тільки з необхідними вигинами приміщення, яке гармонійно відповідає девізу сталого розвитку. Те ж стосується гібридного Fiat 500, включаючи також електричну версію, в залежності від комплектації, він може мати як сидіння, виготовлені з використанням пряжі «Seaqual», виготовленої з пластику, витягнутого з моря, так і сидіння, для яких широко використовується еко-шкіра замість натуральної шкіри.

Вражаючі емоції

Fiat 500 завжди був синонімом емоцій. І навіть третє покоління готове вразити ще до того, як буде натиснута кнопка пуску. Новий 500 дебютує в версії кабріолета: перший чотиримісний під відкритим небом і без викидів: все відкрито, все електричне, все безшумне. Тому що символ «Дольче Віта» міг відродитися тільки таким чином, щоб висловити всю свою принадність у формах і звуках. І якщо говорити про звуки, ось ще одна унікальність нового міського автомобіля, який буде доступний пізніше: для системи AVAS (система попередження про небезпечне відстані до транспортного засобу), звукове попередження для пішоходів, що є обов’язковим при швидкості до 20 км/год, було обрано не банальний акустичний сигнал, а музику Ніно Рота з фільму «Амаркорд» в чистому стилі Dolce Vita і в знак самої справжньої італійської творчості.

 

Стартовий випуск «La Prima» доступний для попереднього бронювання

Мрія збулася: випуск «La Prima», обмежений випуск, призначений для запуску на ринок Нового 500, який відрізняється стилем, ексклюзивністю, технологією і можливостями підключення.

Стиль. Це очевидно 500, і як такий він не може не втілювати стиль і увагу до всіх деталей. Крім того, він є електричним, і значить екологічно стійким, і навіть у виборі кольрів натхнення йшло від природи і її основних елементів. Насправді, La Prima доступна в трьох кольорах:

  • Mineral Grey (металевий), що нагадує Землю,
  • Ocean Green (слюдяний), що нагадує море,
  • Celestial Blue (тришаровий) як данина небу.

Версія для запуску також оснащена повністю світлодіодними фарами, оббивкою з еко-шкіри, 17-дюймовими колесами з алмазною обробкою і хромованими вставками на вікнах і боках.

Ексклюзивність. Для бажаючих купити новий 500 першими в «La Prima» всі деталі повинні бути ексклюзивними: м’який верх з монограмою FIAT і пронумерований значок «1 з 500» і збоку назву країни, в якій автомобіль був придбаний для перших 500 проданих примірників.

Технології. «La Prima» оснащений найсучаснішими доступними системами ADAS:

  • Intelligent Adaptive Cruise Control (iACC) та Lane Centering
  • Traffic-sign recognition
  • Autonomous Emergency Brake з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів
  • Intelligent Speed Assistant
  • Lane Control
  • Задня телекамера з високою роздільною здатністю
  • Автоматичні датчики сутінків і дальнього світла
  • Екстрений виклик
  • Електричне гальмо стоянки

Він оснащений автономною системою водіння рівня 2, вперше на автомобілі в міському сегменті автомобілів.

Можливості підключення. Нова інформаційно-розважальна система UConnect 5:  TFT дисплей 7’’, радіоприймач з сенсорним екраном 10.25’’ NAV, DAB, бездротовий CarPlay / Android Auto, Telematic Box Module.

Повнокомплектних кабріолет «La Prima» є єдиним чотиримісним електричним кабріолетом. У базову комплектацію входить новий контент, такий як пристрій швидкої зарядки потужністю 85 кВт, а також салон з передньої панелі і сидіннями з еко-шкіри.

Щоб забронювати обмежений випуск «La Prima» просто перейдіть на сайт www.fiat.com* і всього за три кліка і з депозитом в 500 євро ви можете стати головними героями мобільності майбутнього. Кроки дуже прості і швидкі: вибір кольору; реєстрація і вибір дилера, передоплата 500 євро завжди повертається. Унікальна і ексклюзивна система, заснована на поштовому індексі, відображає екологічні стимули та в остаточній ціні відображає суму державних і місцевих пільг, доступних у відповідній географічній області. 500 євро – це не авансовий платіж, а демонстрація зацікавленості у придбанні копії лімітованого випуску «La Prima», доступного в обмеженій кількості для кожної країни.

Ціна нового 500 кабріолета «La Prima», включаючи Easy WallboxTM, становить 37 900 євро (без урахування екологічних пільг).

Леонардо Ді Капріо, рекомендатор проекту Новий 500

У розробці стратегії Нового 500, натхненного змінами і прагненням дати Землі краще майбутнє, бренд Fiat задіяв особистість, яка понад двадцять років займається боротьбою зі зміною клімату і захистом біорізноманіття – Леонардо Ді Капріо. Американський актор і активіст прийняв філософію Нового 500, ставши рекомендатором місії Fiat.

У відео маніфесті* «All-in», присвяченому випуску «La Prima» і з сьогоднішнього дня, що знаходиться в онлайн на YouTube, DiCaprio запрошує всіх взяти безпосередню участь у вирішенні проблеми зміни клімату на шляху до сталого розвитку: «Нам потрібно піти ва-банк», – говорить він у своїй промові. Fiat прийняв виклик, зробивши його місією, і випустив свою найдорожчу коштовність, 500, щоб запропонувати першу повністю електричну модель. Тому що за допомогою повної електрифікації 500 ми можемо допомогти зберегти Землю, наш будинок. Так, у відео* «Реінкарнація», також в Інтернеті на YouTube, розповідається історія бренду, який зміг трансформуватися за ці роки і стати активатором змін з 1957 року («Надихаючі зміни з 1957 року» свідчить фінальний рядок). «Реінкарнація» ставить запитання про життя і його еволюцію, і Fiat знаходить відповіді, використовуючи свою саму культову модель.
Це стратегія обміну ідеями та проектами також включає в себе інших партнерів, з якими Fiat реалізував проект One-off, перші три унікальні і особливі примірники нового 500, який буде проданий на аукціоні і виручка з якого піде на користь однієї з природоохоронних організацій Леонардо Ді Капріо.

 

One-off

Три примірники One-off, представлені в Мілані, свідчать про те, що сьогодні екологічна стійкість і бажання вийти на поле для поліпшення планети настільки сильні, що такі компанії, як Giorgio Armani, Bvlgari і Kartell, символи італійської досконалості в світі, включилися в проект нового 500 і дали силу цій зміні, створивши три унікальні твори, присвячені прибуттю першого повністю електричного автомобіля FCA.

500 завжди був італійським символом, маленьким автомобілем Fiat, який пробирався по всьому світу, ставши самим продаваним автомобілем FCA за кордоном і знайшовши своє місце навіть у музею Moma в Нью-Йорку. Для проекту Новий 500 Fiat, який можна порівняти з сукнею високої моди, предметом дизайну і перлиною, були обрані чудові і діяльні партнери – Armani, Bvlgari і Kartell, які, з’єднавши все цінне, створили три абсолютно особливих One-off, які сильно виділяються стилем, креативністю і майстерністю завдяки використанню натуральних, перероблених та відновлених матеріалів.

З питань співпраці - надсилайте ваші пропозиції на info@aelita.ua
З питань покупки авто, запчастин, сервісного обслуговування, вартості та поставок - звертайтеся в автоцентр АЕЛІТА
Copyright 2024 © aelita.ua